Cikáni dle Ottova slovníku naučného
Komentáře
Přehled komentářů
já myslím, že všichni skinheadi, kteří se slejzají na těhlech odporných stránkách, by si měli uvědomit, že zašťiťovat se tím, jak chrání český národ je naprosto absurdní, protože všichni normální Češi Vás vnímají jako jeden z nehorších vředů týhle společnosti, 60 let po konci nejhorší války všech dob vytahujete nejprimitivnější zlo, táhnětě do prdele, nikdo nestojí o to, abyste se Vy oháněli vlastenectvím
Pro Ludvu
(Honza, 23. 11. 2007 8:46)to je totiž jediný co cikáni uměj... furt se prát neuměj nic vyřešit normálně i to vypovídá o inteligenci... a my nepláčeme... dáváme se tu dohromady aby sme mohli konečně jít proti vám...
!!!!!!!
(00!!!, 23. 11. 2007 7:21)
Svině černý.Prej že jste dobři pracanti hovno!!! tak leda se vam chce sedět doma(v popelnici) a né makat.A strašně smrdité!!!!!:-(((((
Odpověď gádžům
(Ludva, 22. 11. 2007 19:36)Vy bílé tlamy za počitačem má každý velké slova a na venek jste obyčejní sragorove zkus te to řict ciganovi do oci a ne tu psat za monitorem jak velký hrdina a pořád tu neplačte!! sracky!!
Můj názor na romy....
(Filip Blín, 22. 11. 2007 10:43)
....Já si myslím že kdyby romové nedělali bordel, chovali se jako normální lidi a ne jako prasata, tim myslim jako rušení nočního klidu, (vim o čem mluvim)
kažení morálky u mladých lidí jako jsem třeba já (14 let), nepořádek v ulicích apod...
No kdyby aspoň těchlech pár věcí co jsem vyjmenoval nedělali, tak si myslim že by se s nima dalo i docela slušně a v pohodě vycházet.
A když se nechtějí chovat jako normální lidi tak ať táhnout někam do prdele, ať si dou dělat bordel někam jinam a když tu zůstanou tak to bude mít furt stejné následky, tim mam namysli potyčky s normálními skinheady. Skinheadi jsou podle mě právě např. ty normální lidi, bordel nedělaj a bojují za svuj národ. A to je podle mě správný.
Odpověď Romům
(Jan Sekyra, 21. 11. 2007 21:11)
Romové/cikáni/ vůbec nejsou schopny pochopit co je rasizmus a diskrimminace, až na několik vyjímek to prostě nechápou. Žádný státní zřízení nemůže tolerovat výstřední chování nějaké národnostní menšiny a to si romové pletou s podstatou rasizmu . Mužou být jenom rádi že je zatím společnost ve všem toleruje a ony myslejí si ještě, že jsou diskriminovány . Britové a už i např. Italové pochopili co jsou romové/cikáni/ za národ. Není totiž žádný národ na světě který by měl nastaveny mozkové procesory na sebezničení , neboť stát který by se skládal jen ze samotného cikánského obyvatelstva , ten by nemohl udržet svoji existenci , protože by nic nefungovalo a toto má přímou spojitost s jejich mentalitou žití ze dne na den a absolitní odtaživost pro jakoukoliv zodpovědnost . Vám cikánům chci zkázat
, určitě přijde den kdy dojde k tvrdýmu střetu mezi Čechy a romi/cikány/ a potom poznáte že přestává šprímování s Českým národem . Vy nikdy ve svý primitivnosti a žádným vztahem pro organizovanost /až na vyjímky kapsáři atd./ nemůžete v tyto společnosti vyhrát vedoucí postavení . Naučili jste se pořád odvolávat na rasizmus a to už hodně mluví o vaší inteligenci . Nikdy sem žádný rasista nebyl , mám i přátelé z řad židovského obyvatelstva , ale chci zodpovědně říci , to co se začíná dít v naší zemi mne evokuje k tomu abych až příjde čas vzal si do ruky svoji ČZ-75 A k tomu kulovnici 308 Winchuster a nasekal tolik mrtvol cikánů co to jen půjde ! To mi věřte vy nejodpornější a nejprolhanější "národe" !!!!
Pro Vojtu
(Honza, 21. 11. 2007 13:47)Tak běž bude jen dobře. Ale bez vzdělání, který ti očividně chybí samozřejmě žádnou práci nedostaneš.
lidi přemýšlajte
(menežer, 20. 11. 2007 16:14)
Češi kradou ne Romáci, proč asi němci psali Češi nekraďte a ne Romáci nebo Cigáni nekraďte?!Přemýšlajte a nevěřte rasistúm!
http://www.romathan.estranky.cz/stranka/zivot-romakov-v-dnesnom-romskom-kralovstve-romathan
co do nás furt kerujete gádžové
(Vojta, 20. 11. 2007 16:10)
Romáci sou dobrí robotníci no nikdo je nechce zmněsnat, je to diskriminace a rasismus. Na pracáku mi nechtějí nic dát jenom že nejsem gádža.
Budu mused odejít do Kanadi nebo Anglije nebo do Romathánu tam mě diskrimovat nebudou a dostanu dobrou práci v kanceláři.
http://www.romathan.estranky.cz/stranka/odchod-romu-do-romathanu
Vzkaz
(Jan Sekyra, 16. 11. 2007 20:39)Komentáře k tomuto tématu jsou blokovány , svině už zase cenzůrujou .
Pro Radka
(Milan, 16. 11. 2007 15:14)Přesně tak jak píšeš proč roma nechcou zaměstnat. Většina romům táto doba a situace vyhovuje. Jsou i tácí, kteří by se chtěli zaměstnat ale bohužel je nepřímou, jeden z důvodu je jak si napsal pověst romů k práci. Na to je právě zkušební doba, aby se zaměstnavatelé přesvědčili zda si roma nechá nadále v práci a nebo ne. Ale dát romům příležitost a ne hned je odmítnout. Potom rom ztrácí víru a chuť si hledat práci, protože si myslí, že to skončí pokaždé stejně. Vím, že je to jen malé procento kteří chcou pracovat. Když jsem stavěl synům podkrovní byty, tak s jednou firmou, která mě stavěla byt od á do ž, tak zvaně na klíč jem byl spokojen, ale co stavěli druhý byt a hlavně rodinný dům tak to byla katastrofa. Několikrát jsem musel vyhodit a znovu najat lidi, firmy jejich práce byla špatná, nekfalitní a jedna věc se mesela dvakrát, třikrát předělávat oož mě stálo daleko víc peněz. Proč to tady píšu, protože ti lidi, firmy byli bílí. Takže ty pověsti "zlaté české ruce" jsou dávno pryč a s tou pracovitosti taky nic moc.
Pro Milana
(Radek, 16. 11. 2007 8:31)Nejsem rasista a tebe si vážím protože si i přes jistě těžkou pozici roma něčeho dosáhnul. Ale řekni mi proč myslíš že nikdo nechce roma zaměstnat? Není to asi z důvodu že by se proslavili svou pracovitostí že ne??? Není to že mi by jsme vám nechtěli dát práci, ale bohužel je to pověstí kterou dělá vysoké procento romů!!!
picicerny
(antirom, 15. 11. 2007 20:55)Nevadi mi cikani jen ty kteri pracuji, nekradou a nedelaj bordel- tech ale bohuzel malo :-(
Pro Milana
(Honza, 14. 11. 2007 22:36)Nevim přesně jak to bylo s tim Čunkem, ale něco sem zaslech, že prej ty peníze nebyli jeho, ale každopádně, že nabral pár tisíc na dávkách dá se to brát když to není dlouhodobě. Většina cikánů jen chodí po továrnách pro razítka a nic víc to mám spíš na mysli. Jen vyjímečně je vidim pracovat. Neříkám že to bílí nedělaj, taky se takový najdou, ale když to vyjádříš v procentech tak ten poměr je velmi rozdílný. Znám ve svém okolí zhruba 50-60 cikánů protože bydlím na jednom z horších sídlišť a dobrého jsem nepotkal. Dycky si musim dávat pozor aby mi některej něco nevzal. Nevim jaký jsou právě tvoje zkušenosti, ale až by se ti jednou stalo, že by tě okradli koukal bys na to trochu jinak a zajímalo by tě to.
Pro Honzu
(Milan, 14. 11. 2007 21:59)Slušný člověk toho nevyužívá a co Čunek, který měl na kontě třiapůlmilioů kč a bral dávky. Je jich daleko víc, sám takové lidi znám. Je pravda, že ti mladí nikde nepracují, nejsou vyučení v žádnám oboru nemají praxi, tím pádem je nikdo nechce a ani někteří nemají sami zájem pracovat. To se týče i některých dospělých a také bílích. Nevím jestli okolí tvého bydliště je dostatek volných míst, ale tady tolik není. Jsi psal když se tady tedy narodíte proč se nechováte jako ostatní. Jak to můžeš říct. Podle pár cikánů s kterýma máš špatné zkušenosti nemůžeš soudit ostatních. Jsi ještě mladý a přal bych Ti abys poznal i ty které se chovají jako ostatní. Snad potom změníš názor. Věř mě, že se denodeně setkávám s lidmi, kteří se chovají jako prasata, tím ale nsoudím ostatní lidi. Nezastávám se tady romy, kteří jsou darebáci, kradou, bijou se, fetujou atd., ti mě nezajímají. Ale nezajímají me také bílí, kteří to dělají taky.
Pro Milana
(Honza, 14. 11. 2007 20:31)
Myslel sem tím že ho brzdí tím že znežívají sociální systém. Mají hodně dětí a nepracují. To že je to blbě od vlády nastaveno je věc jiná, ale slušný člověk toho nevyužívá.
Politika je kapitola sama pro sebe :o)
Míst je volných spoustu. Já sem student a proto vím jak je dnes snadné sehnat práci. Prakticky denně mi chodí nabídky na práci. Práce je a zaměstnanci jsou potřeba. Spíš jí nechtějí dělat. Každýmu se nechce dělat u pásu v třísměném provozu tam je vezme každý.
Ty si důkaz toho že to de, když se člověk snaží. A kdykoli sem šel společně s nějakým cikánem do pracovní agentury vzali nás vždy oba.
Pokud se tedy narodíte tady proč se nechováte jako ostatní? Je mi 19 a stalo se mi, že mě podvedla firma kterou vedli bílí, ale do toho sem si naběhnul sám, ale lidi kteří ti vykradou sklep nebo dyž jdou v partičce z diskotéky pro zábavu zbijou tak jako to se mi s bílím ještě nestalo a tyhle věci se stávají běžně.
Pro Honzu
(Milan, 14. 11. 2007 19:09)Mrzí mě, že máš tak špatné zkušenosti s romy. V některých věcech máš pravdu a v některých ne. Máš pravdu v tom, že programy a další projekty nic nevyřeší. To už tady bylo i za totality. Nemáš pravdu, že romové brzdí tento stát. Ja si myslím, že brzdí tento stát vláda a vysoce postavení politici. Tobě nevadí jak okrádají, lžou, viz Čunek, Gross, Topolánek atd., jak jsou všichni zkorumpovaní a dělají z nás voly. Ti nás potřebují jen k volbám a pak hrabou jen pro sebe. Dále uvádíš, že romové pobírají soc. dávky. Vžij se do jejich situace když žádají o zaměstnání i když jsou volná místa, tak jich nepříjmou. Tak se nediv, že skončí po každém pokusu na sociálce. Vím, že jsou dost i takový kteří to zneužívají. Dále napsals ať odejdou odkud přišli. My jsme od nikud nepřišli, jak větnamci, černoši a další přistěhovalci. Já a většina romů se narodila tady jako ty. Ty jsi napsal, že tě cikání okrádají a napadají. Můžu Ti řict, že naopak jsem byl ja okraden a byl na mě spáchán podvod kteří spáchali bílí. Nevím kolik ti je roků. Ja mám 45 a mám nějakou zkušenost s tématy o kterých se tady mluví.
Pro Milan
(Honza, 14. 11. 2007 17:47)
Tím si jen potvrdil, že tu není diskriminace, že člevěk, když se snaží tak ať je kdo je tak ho úzpěch nemine. Ale bohužel romů jako ty je podle mě naprosté minimum a sám to musíš vidět, když se na to podíváš. Romové jsou jiní a nejsou schopni se přizpůsobit, ale pokud nejsou tak ať odejdou tam odkud přišli. Zas to musíš brát tak, že já si řeknu: Proč mám platit převýchovu? Ať se vychovaj sami jako my a ostatní přistěhovalci. Proč pořád nějaký podpůrý programy a pokusy o začlenění? Když to zvládli vietnamci a ostatní, cikáni musí taky a pokud ne tak to lidi pochopitelně štvát bude.
Ano bílí také kradou o tom není sporu, ale ve srovnání s cikány je to přeci jenom rozdíl. Většina lidí se bojí jít na policii, protože pak si ho cikáni najdou a má po zábavě.
Velmi rád bych se nestaral o cikány ale pokud mě okrádají a napadají tak nemůžu jinak. Řídim se tím vy necháte na pokoji mě a já zas vás jenže to pro vás neplatí.
Nejsme národ rasistů a kdo se bude snažit tak něčeho dosáhne třeba jako Horváth v superstar. Kdyby ho měli za špinavého cikána nenechali by ho vyhrát.
Neurážejte
(Milan, 14. 11. 2007 15:11)Zdravím, taky se zapojím do téhle diskuse i když se mě do toho moc nechtělo. Hned na začátek bych chtěl napsat, že se mě vůbec nelíbí jak se tady navzájem urážíte. Jsem rom a manželku mám bílou, žijeme spolu 27 roků. Mrzí mě, že se v různých médii mluví, píše, že jsou romové problémoví, musí se převýchovat, nezapadají do společnosti, atd. Nic by se nestalo, kdyby uvedli někteří romové a tím pádem by se neházeli všechny romy do jednoho pytle. Dále mě mrzí, že nás bílí nazývají spoluobčané a ne občané ČR. Někteří tady píšete, že romové ( někteří ) kradou. Ano, ale věřte,že bílí ( někteří ) taky. Neřešme , jestli někdo víc nebo míň. Jestli někdo páchá trestní činnost a nezáleží na barvě pleti ať to řeší policie a rozhodne soud. V jiných státech jsou velké nápisy ČEŠI NEKRAĎTE a teď přemyšlejte. Teď něco o mě: Jsem podnikatel, finančné zajištěný, postavil jsem dvoum synúm každému podkrovní byt a sobě rodinný dům a v garáži mám auto za 800 000 kč. Tím se nechci chlubit, ale chci říct, že je nás takových víc co řádně chodí do práce a platí daně. Každý ať se stará sám o sebe a neukazuje na druhého. Vím, že ačkoli se rom snaží sebe víc, pro některé bíle bude jen pořád špinavý cikán.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38
pro všechny skinheady
(Karel, 24. 11. 2007 23:50)