Cikáni dle Ottova slovníku naučného
Komentáře
Přehled komentářů
Píšeš že nejsi zaujatý, a popisuješ problemy co dělá jejich menšina a proto je tady nechceš. Souhlasím, že s nimi může přijít i toto nebezpečí, ale...takhle je házíš do jednoho pytle jako to někteří dělají s cikány. Pokud si nemůžeš stěžovat na cikány, tiše závidím...Přijeď k nám do Josefova změnit názor a nebo klidně do jinýho města...Zmiňuješ tunelování a kriminalitu "neromů"...Ta je ale všude a i ve větší míře, my tu řešíme problém cikánů, protože je pro tuhle republiku specifický.
aws
(aws, 31. 7. 2007 16:52)
nejsem zaujatý proti muslimům,ba právě naopak,Islám považuji za plnohodnotné náboženství,dá se říci,že v případě kdybych nebyl křestänem sednu na na první vlak,či autobus,jedu do Prahy,či Brna a je ze mne muslim.
Jsem zaujatý proti .lidem kteří-
Vraždí malé děti na základní škole-Beslan-
Vraždí bezbranné-ůtok z 11.9.2001-
Přibíjejí malé děti na kříž-al-kaida v Iráku-
Řežou hlavu kojencům-to se tam děje také-
Posílají 5-leté děti jako živé bomby-al-kaida v Afganistanu-
Vraždí stovky cestujících ve vlacích -Španělsko-
v autobusech-Londýn
vyplachujou mozky předškolním dětem a učí je nenávisti-Palestina
Vyhazují ambasady vc Nairobi a Daresalámu
mohl bych pokračovat do nekonečna.
A toho všeho je neše zem ušetřena-zatím.
A ještě bych chtěl podotknout-mám v přízni spoustu romů,jsou to slušní lidé a znám jejich děti,dá se říci ,mám možnost sledovat jak rostou.
A jakýkoli komentář který by je posílal do hlubinnejch šachet,plynu a tvrdil o nich že jsou špína nehodlám akceptovat.
Já netvrdím,že není romská kriminalita,ale co třeba tunelování v bankách-tam se kradou stovky a stovky milionů-a to je zase privilegium neromů.Kdo to všechno pak musí splácet na daních,,?
aws
(aws, 31. 7. 2007 16:35)
nejsem zaujatý proti muslimům,ba právě naopak,Islám považuji za plnohodnotné náboženství,dá se říci,že v případě kdybych nebyl křest'anem sednu na první vlak,či autobus,jedu do Prahy,či Brna a je ze mne muslim.
Jsem zaujatý proti lidem kteří-
Vraždí malé děti na základní škole(Beslan)
Vraždí bezbranné (ůtok z 11.9.2001)
Přibíjejí 14 chlapce na kříž )
to aws
(Froggg, 31. 7. 2007 14:12)Vidím že tvoje jsi opravdu zaujatý proti muslimům.neříkám, že není důvod, ale příjde mi to přehnané stejně jako některé příspěvky na cikány. To je ale ovšem téma na novou a dlouhou diskusi která by se neměla rozebírat pod článku o cikánech. Z tvého předposledního příspěvku se mi zdálo, jako by jsi skinheady obviňoval z toho, že podporují holokaust, tím jak to bylo napsaný to tak nepřímo vyznělo.Stejně tak jako to, že ty příspěvky, o kterých ses zmiňoval, psali skinheadi.Pokud to tak nebylo myšleno, tak se omlouvám.
aws
(aws, 31. 7. 2007 13:48)
já ale ty komentáře dole s skinheads nespojoval a ani nespojuji,pouze mě vytočily ty komentáře dole.
Já odsuzoval především a pouze to,hnutí skinheads jsem s tím do souvislostí nedával a ani nedávám.
Je pravda,že toto není diskuze skinů ani o skinech,tato souvislost byla ale uvedena tebou.Nic ve zlém.
A pokud jsou skinheads proti lidem kteří se chovají jako hovada,ohrožují společnost,jsou nepříspůsobitelný a problémový do této kategorie by měl být zařezen především mezinárodní terorismus tak jak je prezentován Al Kaida,protože pokud se k nám ten dostane,cikáni budou asi ten nejmenší problém...
to aws
(Froggg, 31. 7. 2007 8:43)Ano.Skinheads odsuzují i holokaust a i všechno ostatní, co je s tím spojený. A Ani nesouhlasím s Ragnosem, který napsal, že jsou proti cikánský špíně. Jsou proti lidem, který se chovaj jako hovada, ohrožujou společnost, nepracují, berou drogy, jsou nepřizpusobitelní a problémový. To že to je většinou cikán, za to oni nemohou, stejně tak by "čistý a nezkažený skin", jak tu bylo napsáno, neměl rád bílýho, kdyby se tak choval. Skinhead není rasita. Rasismus je v rozporu se všema hodnotama skins, ani by nemohli vzniknout, kdyby chtěli být rasisty. A napřiklad S.H.A.R.P. skinheadi (Skinheads Against Racial Prejudice) vystupovali proti rasismu velice ostře. To že si dneska nějákej debil vyholí řepu, natáhne těžký boty, oblíkne se do hadrů od Thor Steinar a hulá kolem sebe bílá síla a mlátí černý tyčí do hlavy,za to nikdo nemůže, ani skini a podobný exoti jsou jejich nepřáteli, mými nepřáteli a také by měli bý nepřáteli celé společnosti, tohle nemůžem tolerovat. K těm komentářům, co jsou na začátku diskuze jsem se už vyjádřil a upozornil na takový projevy. Ale to rozhodně nepsal skin, tak proč za to napadat skiny? A vůbec... Tohle není diskuze o skinech, ani diskuze skinů, tak proč sis to spojil?
aws
(aws, 31. 7. 2007 8:01)
dobře,pokud jsou skinheads dle Vašich slov vlastenci,což je jistě chválihodné a odsuzují fašizmus,
potom musí odsuzovat i holokaut.
Protože uznejte sám,z těch komentářů dole jde prostě hrůza.
A to již jen z toho důvodu,že tato hrůza byla svého času běžná realita a tyto komentáře ji opět přivolávají.
Skinheads
(Ragnos, 31. 7. 2007 0:20)Kdo o skinheadech nic neví tak at raději mlčí a zamyslí se nad sebou co o nich říká. Čistý a nezkažená skinhead je vlastenec dělající činny které jsou potřeba a ma respekt a projevuje svou hrdos na svojí národnost a barvu pleti na veřejnosti a to že nějakej nácek (nácek a shinhead je velikej rozdíl ale je v tom už zmatek) zvedá pravici a hlásí se k mrtvému kriplovi z německa (Hitler) tak je ubohej smard kterej nemá co tu pohledávat a je to zajebanej nácek ale skinhead takový není ten je proti fašizmu a je pro vlast a proti cikánský špíně a jinejm objektům který narušují národ
co to je Holokaut
(aws, 30. 7. 2007 6:08)
jednou jsem měl možnost v TV sledovat pořad ,kde se mluvilo o Holokaustu.A tam vzpomínají očití svědci kteří jej měli to štěstí přežít.
Jednou se se po apel placu ozval hrozný řev.
Asi 200-300 cikanských dětí bylo vedeno na smrt do plynových komor.Dětí ve věku od 3 do 16 let.
Kdo se bránil,tomu byla zlámána noha či ruka dřevěnou tyčí..
Jednou se také stalo,že plyn došel a tak tam ty děcka prostě naházeli živé-do rozpálených pecí!!
A to dělo každý den,bylo takto povražděno na miliony lidí,slovanů,židů,romů.
Já se plně ztotožnuji s paní Farkašovou,že podobné komentáře jako c..... dp plynu,postřílet je a naházet do hlubinnejch šachet a pod může napsat jen mladý člověk který nemá rodinu.
A až budete starší a budete ji mít a budete mít děti ,budete se o ně bát.
Pak si představte jak jim někdo láme ruce a nohy a háže je za živa do pece.
To je totiž Holokaut.
Možná pak přestanete blbě žvanit.
nic proti Romum
(aws, 28. 7. 2007 19:41)nic proti Romům,nejsem rasista,je ale rasizmus svoboda projevu?To je vzkutku otázka.....
pryč s EU
(aws, 28. 7. 2007 17:47)A stejný problém jako s Romy zde v Čechách nastane i s islámskými imigranty které nám chce do Čech nacpat Brusel.Oni tam mají velký problém s přistěhovalci který nyní uvalují na naše bedra.To mě ani tak nevadí Romové jako tihle islámští teroristé,cikáni nevedou džihád ale tahle teroristická islámská pakáž ano.Možná nastanou v Čechách zlé časy až zde bude plno muslimských přistěhovalců-to jsou Romové proti nim zlatí.
otázka
(slušnej člověk, 28. 7. 2007 14:48)
co vymyslíme?co uděláme?musíme jednat!nastolit vládu republikánů?
chjo...
(Froggg, 28. 7. 2007 1:37)Sice budeš za mučedníka ale co tím zmůžeš? Pár jich sejmeš, potom ti jeden posadí do zad sekeru, ty tam zůstaneš, oni tě sežerou, kosti půjdou psům a nikdo jim nic neudělá, pač to bylo přece v sebeobraně... když se zachováš tímhle způsobem, budeš jak oni. K tomu se nemůžeme snížit! Něco se dělat musí, ale proti zlu zlem? to nejde! Vláda nám opravdu nepomůže a už vůbec ne v tom stadiu, kam jsme to nechali zajít, teď kdyby udělali jedinej krok kterej by je něják omezoval, tak jsou hned u mezinárodního soudního dvora pro lidský práva a nejspíš by to vyhráli...Ano, tak tady máme naše spoluobčany rozmazlený...
...
(slušnej člověk, 27. 7. 2007 19:01)a budu tu chamrad být do bezvědomí!za všechny utlačovaný Čechy v našem Českém státě!
řešení
(slušnej člověk, 27. 7. 2007 19:00)já to prostě vidim asi tak že když nám neni schopna pomoci vláda tak si budem muset pomoci sami!začnu posilovat zakoupim boxera a basebolku vyholim si hlavu naběhnu do první cikánský čtvrti s heslem... At žije bílá Evropa!!!
to dejwik
(Froggg, 27. 7. 2007 14:04)No mě to bylo nějáký divný, když mi to psalo, že adresa neexistuje...:)
to froggg
(dejwík, 27. 7. 2007 10:34)
spletl jsem se s emailem...je to truckpedan.adamek@atlas.cz
...
(Froggg, 26. 7. 2007 22:01)Teda tobě už to hodně hnulo s myšlením...Ale bohužel až na tvoje radikální řešení musím souhlasit.A co hůř, ty radikální řešení, o kteých píšeš, se jeví jako jediný vyřešení otazky cikánů. Protože za dnešních zákonů, pravidel a zvyklostí, který se tady rozmohli oni můžou všechno, my nic a jediná možná diskriminace je diskriminace cikána, jedinej možnej razismus je taky rasizmus vůči cikánoj. Nejsem pesimista, ale podle mě je situace neřešitelná. Co s tím zmůžem my, když nezmohl nic ani politik ( Čunek ),kterej se rozhodl problemm řešit? A jak dopadl? Nikomu se už nevyplatí, jít proti nim, protože oni od nás zadarmo dostali moc, je to hrozný, že to musím říct, ale můžem si za to my, kam to zašlo, jak to tady vypadá. Samo, že ne přímo my, ale vláda, lidi, který jsme si zvolili. My to tady můžem omýlat pořád dokola,ale pořád to bude to samý a bude se to jen geometrickou řadou zhoršovat. Je to hroznej pocit, pocit bezmoci a jasný krize, která jednou musí zákonitě přijít. U nás už se to krizi opravdu blíží a i ve spoustě jiných českých měst.
cikáni chcípněte
(slušnej člověk, 26. 7. 2007 20:26)
jo a ještě něco mě bylo 14 a tomu ciginovi asi 17 takže jsem do sebe bohůžel radši musel necht kopat...svině černý!do plynu s nima!!!
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38
to aws
(Froggg, 31. 7. 2007 21:00)